Ez az oldal az archivumba került. Továbbiakban nem fog frissülni. Az új oldalt elérik a https://muosz.hu címen.
Televízió | Rádió | Sajtó | Új média | muosz.hu || 2021. december 6.


hirdetés
hirdetés

PARTNEREINK
Médiajogfigyelő

Metazin
Új dizájnnal és rovatokkal jelenik meg szombattól a Népszabadság
2011. április 1. péntek, 12:27
A 2011. április 2-án megjelenő Népszabadság megváltozott layouttal, új rovatokkal és tartalommal kerül a standokra – olvasható a lap pénteki közleményében. A napilap az eddigi olvasótábor mellett az új célcsoportot az „Érti a lényeget? – Mérlegeljen!” kampányszlogennel szólítaná meg.
2011. április 2-tól a Népszabadság új layouttal és megváltozott tartalmi elemekkel, átalakult rovatstruktúrával jelenik meg. Megújul a Népszabadság logója is, és az oldalak is más tördeléssel jelennek meg. A tartalmi struktúra változásával új rovatokat indít el a lap, mint például az elmúlt 24 óra eseményeit részletesen végigkövető hírcsokor vagy a tényfeltáró újságírást, háttér-információkat közlő rovat.

A változást piackutatás előzte meg, amely során kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerekkel választotta ki a lap azokat az új formai és tartalmi elemeket, amelyek a leginkább megfelelnek az olvasói igényeknek. A változtatásokkal a meglévő olvasói tábor érdeklődésének fenntartása mellett hosszú távon cél az új közönség megtalálása, bevonzása is. A „Mérlegeljen!”-szlogennel a lap azt kívánja hangsúlyozni, hogy a Népszabadság azoknak szól, akiknek nem elég az egyoldalúság, akiknek fontos a vélemények sokszínűsége, és az információk alapján önmaguk szeretnének dönteni. A lap szerepe, hogy háttér-információkkal segítse az egyéni vélemények kialakítását.

A 200 millió forint médiaértékű, áprilistól sajtóban, közterületen, online felületeken, rádióban és televízióban futó kampányt az Allison Reklámügynökség dolgozta ki.
eMasa
vélemények  hozzászólok
Magyar Újságírók Országos Szövetsége © 2005 | impresszum | médiaajánlat | tipp a szerkesztőnek